czwartek, 31 lipca 2014

Denko: czerwiec + lipiec


1. Avon, planet spa, maseczka do twarzy peel-off z lilią wodną.
Po użyciu maseczki skóra jest jaśniejsza i czysta, ale bez efektu wow. Maseczka ładnie pachnie, nie ma problemu z jej równomiernym nałożeniem, ściąga się w jednym kawałku, jednak jeśli maźniemy jakieś włoski, na przykład brwi, to lepiej w tym miejscu zmyć maseczkę, bo zerwanie boli. Jeśli chodzi o konsystencję i ściąganie jest bardzo podobna do wycofanej już maseczki sake i ryż, czy jakoś tak.
Nie kupię ponownie.

2. BeBeauty, płyn micelarny.
Regularnie kupuję, jest delikatny, nie podrażnia nawet oczu.
Kupię ponownie.

3. Ombra, matujący krem do twarzy z filtrem 50.
Bardzo ładnie pachnie, jest to biały krem o lekko lejącej konsystencji, jak mleczko. Nie bieli twarzy, dobrze chroni przez wysoki filtr, jedyny minus to brak matowienia.
Nie wiem czy kupię ponownie (nie spotkałam go w Polsce).


4. Joanna, naturia, peeling myjący z gruszką.
Ślicznie pachnie, ale słabo zdziera. Musiałam używać go w ogromnych ilościach na raz, żeby poczuć, że ścieram martwy naskórek, a nie go głaskam :D
Nie kupię ponownie.

5. Avon, czekoladowy scrub do ciała.
Nie wiem co za idiota nazwał ten produkt peelingiem. To coś nie spełnia swojej podstawowej funkcji. Jest to ładnie pachnący (coś między kawą, a czekoladą) kremowy glut. Używałam w dużych ilościach, żeby jak najszybciej zużyć. Przy masowaniu tym czymś skóry kawałki spadają do brodzika i trzeba to zmywać (nie rozpuszcza się pod strumieniem wody).
NIE kupię ponownie.

6. Avon, senses, żel pod prysznic waterfall.
Żele pod prysznic z tej serii wysuszają mi skórę, ale mają tak świetne zapachy, że co jakiś czas je kupuję. Ten żel pachnie mi herbatą z cytryną. Śliczny zapach. Szkoda, że został wycofany.
Nie kupię ponownie (chyba, że pojawi się znów w sprzedaży).


7. Avon, planet spa, mus do ciała tajski kwiat lotosu.
Piękny zapach (wg mnie kokosowy), przyjemna konsystencja, dobre nawilżenie, ale może zostawiać białe smugi. Czytałam o tym, ale nie wiedziałam o co chodzi, bo nigdy się nic takiego nie działo. Dowiedziałam się podczas kąpieli. Zwykle używam gąbki Syrena, ale tego dnia rano depilowałam nogi i z uwagi na podrażnioną skórę, nogi umyłam samym żelem, bez użycia gąbki. Po kąpieli zauważyłam białe smugi na nogach, nie miałam pojęcia co to, ale przypomniałam sobie, że dzień wcześniej smarowałam się tym musem, on był winowajcą :D
Kupię ponownie (seria została wycofana, ale wróciła).

8. Joanna, żel pod prysznic z ekstraktem z miodowego melona.
To mój ulubiony żel do golenia. Ładnie pachnie, zapobiega podrażnieniom, jest wydajny i niedrogi.
Kupię ponownie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...