wtorek, 29 lipca 2014

Biały Jeleń: krem do twarzy i balsam do ciała - jednak nie to samo

Parę dni temu pisałam o moim odkryciu (link), że krem do twarzy i balsam do ciała z serii Łagodzenie to ten sam produkt (ten sam skład). Napisałam w tej sprawie do firmy Biały Jeleń, oto odpowiedź:

Witam serdecznie, Krem do twarzy i balsam do ciała to dwa różne kosmetyki, mimo iż skład INCI na obu produktach jest taki sam. Należy pamiętać, że skład INCI to nie receptura kosmetyku. Aby to zobrazować przedstawię przykład: W recepturze jednego produktu mamy: wodę do 100%; 10% oleju z migdałów, 5 % gliceryny i 3% pantenolu; w drugim te same składniki ale o składzie: wodę do 100%; 7,5% oleju, 7% gliceryny oraz 6% pantenolu ( pomijam dodatki takie jak emulgatory, kompozycjhe zapachowa, konserwanty itp) Zapis INCI dla obu receptur bedzie taki sam: (Ingrediens: Aqua; Prunus Amygdalus Dulcis Oil; Glycerin; Panthenol), jednakże właściwości obu produktów bedą całkowicie różne: receptura 1 będzie bardziej natłuszczająca, natomiast druga nawilżająca. Mam nadzieję, iż rozwiałam Pani wątpliwości. Pozdrawiam Ewelina D.

Przyznaję się bez bicia :) nie pomyślałam o tym pisząc tamtego posta. Zamieszczam wiadomość, żeby nikt nie czuł się wprowadzony przeze mnie w błąd.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...