poniedziałek, 24 marca 2014

Ziaja, maska intensywna odbudowa



Dzisiaj mam dla Was krótką recenzję maski do włosów Ziaja.

Słyszałam wiele dobrych opinii na temat ziajowych masek, dlatego postanowiłam jakąś wypróbować. Niestety w popularnych drogeriach nie było ani jednej, dopiero w małej, niesieciowej drogerii znalazłam aż 2 rodzaje, wybrałam intensywną odbudowę.

Opis produktu: 

Skład:

Maska ma za zadanie zregenerować włosy, zapobiegać rozdwajaniu się końcówek i zwiększać wytrzymałość włosów. Należy nałożyć ją na mokre włosy i po 3-5 min. spłukać.
Po używaniu wg instrukcji nie zauważyłam żadnych efektów, których nie byłoby po dobrej odżywce - włosy były gładkie, miękkie, lśniące, ale nie zregenerowane. Postanowiłam nakładać ją pod czepek na ok. 30 min. i później umyć włosy (przy odwrotnej kolejności włosy po każdej masce mam obciążone). Po takim zastosowaniu dobre efekty były bardziej widoczne.


Maska jest zabezpieczona folią aluminiową, dlatego mamy pewność, że nikt nie macał produktu :) Konsystencja jest gęsta, a zapach delikatny i przyjemny, lekko wyczuwam tam kokos.

Cena jest przystępna, zapłaciłam ok. 5 zł.

W zasadzie jedynym minusem tej maski jest fakt, że to bardziej odżywka niż maska, a odżywki wolę w butelkach/tubkach.

Czy kupię ponownie? Nie wiem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...